RESDUNG/ SELSEMA/ ASMA










Beginilah gambaran rongga hidung kita. Ini wajah Erra. Cantik kan?
Agak-agak dia ada resdung tak?










Anda pernah mendengar tentang resdung? Takkanlah tak pernah kan?
Kalau nak tahu, bacalah di http://www.biovco.com/resdung.php.


Nak cerita, saya telah mengalami penyakit resdung sejak lebeh dari dua puluh tahun. Tiap pagi saya tersiksa kesempitan rongga hidung. Jika nasib saya tak baik, saya terbersin sehingga lima belas kali tanpa henti. Memang amat terdera apatah lagi hari bekerja. Jika saya ke klinik atau hospital, memang sah-sah dapat cuti sakit. Tetapi takkanlah nak cuti tiap2 hari. Siapa nak buat kerja saya? Lagipun, nanti kawan-kawan marah (bos pun marah... tapi saya kebih bimbang jika kawan2 marah sebab nanti depa taknak kawan dengan saya lagi hehehehe).




Bermacam-macam ubat telah saya cuba untuk mengatasi resdung. Namun, kini pnyakit saya agak reda. Eh bukan agak reda. Tapi banyak dah lega. Saya tidak lagi terlompat-lompat ketika siksa terbersin. Ya, begitulah siksa dan hodohnya orang terbersin. bersin pun ada banyak jenis dan cara. kalau tak percaya, bolehlah Google. benarnya saya nak cakap yang resdung saya baik kerana bantuan satu produk ni. Biovco. http://www.biovco.com/

Cantiknya Wardina ni. Agak-agak boleh tak saya jadi secantik ni jika minum minyak kelapa dara?














Hmmm boleh jadi.





Tapi... janganlah berkira untuk nak jadi begini. Selain rajin usaha, kena berkorban sedikit.





Ia cuma minyak kelapa dara. Harganya agak tidaklah mahal mana. (Hmm, saya dah dapat murah sekarang; siapa nak kongsi?... hehehe)

eh, sebenarnya saya nak bagitau yang dalam masa saya nak habiskan sebotol tu, resdung saya sudah reda. Sungguh gembira bila bangun sahaja, terasa bebas bernafas.




YEAHHHHH!!!!



Minyak ni amat berkesan untuk penyakit-penyakit lain seperti batuk dan sakit tekak. Anak saya nak terkena asma juga terus baik bila malam tu saya bagi minum minyak. Kena paksalah sikit, budak2, bukannya suka minum minyak. Sekarang ni, saya lebih suka beri minum minyak kelapa dara daripada ubat batuk, ubat sakit tekak dll.




Mengapa saya memilih minyak kelapa dara. Dan pilihan saya adalah biovco berbanding yang lain yang melambak di pasaran. Pertama, testimoninya banyak untuk resdung, asma dan batuk. Jika diteliti, semua penyakit ini bergerak pada satu rongga yang sama. Kerongkong, hidung, hidung, mulut dan dada. Lagipun saya ada darah tinggi. Agak bagus juga minum minyak kelapa dara ni. Kedua, sebab harganya agak memuaskan berbanding yang lain. Dan kini saya boleh dapatkan dengan di harga yang memuaskan di samping menjualnya kepada kawan-kawan terdekat. Ketiga, minyak kelapa dara ni mempunyai banyak fungsi. Kesihatan, kecantikan dan rawatan penyakit. Saya menyapu juga di wajah saya sebelum tidur. Memang wajah saya sekarang ni agak lembab berbanding dahulu. Selain itu, ia dikatakan memberi tenaga, pelansingan dan keremajaan tubuh. Yang ini..., entahlah. Tak perasan pula kesannya pada saya. Tetapi orang lain yang sudah mencuba memang cakap gitulah. Saya ni sebab dah awet muda dari awal2 lagi! hehheehe... Lagipun saya juga ada mencuba cara lain untuk pelansingan dan awet muda secara semula jadi. Nanti saya kongsikan...






















Taknak ke wajah cantik begini...

UNTUK CANTIK DAN SIHAT, KORBANLAH SEDIKIT...








Share:

Tiada ulasan:

Lain-lain berita

  • Dalam perubatan tertentu serta ubat-ubatan (seperti antibiotik) boleh mengubah keseimbangan tubuh badan ianya antara penyebab kepada masalah seperti angin,...
  • Set kanser Perkongsian kisah benar seorg penghidap kanser otak. Dengan usaha ikhtiar dan merawat penyakit beliau ,kini sudah sihat . Produk yg membantu be...
  • Mereka yang mempunyai berat berlebihan disyorkan mengurangkan berat beransur-ansur sehingga mencapai BMI sihat iaitu antara 18.5 hingga 24.9 dengan sasaran...
  • Memerlukan khidmat kami untuk sesi penerangan dan khasiat produk kepada anda atau rakan-rakan anda sila berhubung dengan kakchah atau abg man untuk temujan...

Facebook Badge

Popular Posts

Contact Us

Nama

E-mel *

Mesej *

Translate

kakchahjelita. Dikuasakan oleh Blogger.