ALOE VERA FOREVER LIVING PRODUCT.PELANGSINGAN,MAKANAN,KESIHATAN,KECANTIKAN.TIPS,PERNIAGAAN,SELANGOR,PERAK,MELAKA,SEREMBAN,pengedar,jana,bisness,kerja,kosong,part,time,hangat,berjaya,dunia,160negara,KHASIAT,KEBAIKAN,LIDAHBUAYA,ONLINE,DETOX,JOM,PARTTIME,FULL,HANGAT,JANA,GLOBAL,WORLDWIDE,FREE,SPA,detox,shaklee

FOREVER GLOBAL BIZZ

USAHAWAN ALOEVERA FOREVER LIVING PRODUK, DAFTAR DAN BELI ONLINE, PENGEDAR MALAYSIA SABAH DAN SARAWAK wasap.my/0192830717 atau wasap.my/0126448260

16 Disember 2013

TESTIMONI CLEAN 9 KAKCHAH JOM DETOX


Kakchah pun ambil clean9.

Bukan sebab nak kurus.  Kakchah dah kurus kot.  tetapi kakchah nak kempiskan perut dan kecilkan bahagian peha.  ya, besar tak padan dengan kecomelan kakchah hihihihihi.
Ok apakah kakchah berjaya?

Berat saya dulu-dulu sebelum mnum aleovera... 57kilogram.  selepas saya mengambil aloe dengan articsea,
berat saya menurun sikit menjadi dalam lingkungan 53 hingga 54kilogram.  Eh, saya tak pantang2 makan. saya makan apa yang saya suka dalam keadaan terkawal.  apa yang saya perasan, bila ambil aloe ni saya cepat kenyang.  jadi, saya tak dapat nak makan banyak walaupun saya ni kaki makan juga.

Apabila Clean9 buat promosi menangi cabaran penurunan... setiap sekilo dibayar RM100 sehingga hujung tahun ni.  masih ada lagi masa siapa yang teringin nak sertai program untuk dapat sikit pulangan dan kemudian berpeluang menang cabutan bertuah tiket penerbangan ke hongkong dan wang tunai RM1000...)
perut saya dah kempis tau!
 kakchah bukannya nak kurus pun.  kakchah cuma nak kempiskan perut.  dah berbelas tahun tak pernah kempis.  macam-macamla buat.  kempis sikit sangat pastu boyot balik.  kalau mengandung tak apalah juga kan. setelah 9 hari... kakchah timbang, dah turun 2.2 kilogram.  Jadilah... dapat juga RM200 dalam bntuk baucer.  sapa nak bagi rm200 tu?  macam beli barang dapat balik duit saja.

Dan, perut kakchah memang kempis.  peha juga dah kecut.  wah, dah tak berapa kembang la...  memang itulah bahagian yg menyebabkan penurunan berat badan.  kakchah pasti!  kalaulah orang yang lebih berat, tentu lebih banyak penurunan.  tengok la macam mereka nih...

Mereka Sudah. anda bila lagi?

kurus dan cantik

Ini promosi dekat Singapura.  mereka buat dah ...

saya kenal dia.  dia memang cantik slim sekarang.  
Ini 

cantik bila dah kurus, bukan?


Saya dah dapat RM200!  
hehehe ada gaya macam duta produk tak.  manalah tau nanti FLP nak lantik saya pula hahahaha

Tak perlu solek tebal-tebal.  pakai krim tabir suria, pakai lipgloss sikit dah siap!
APA SEBAB KULIT PUN CANTIK?
sebab badan dah DETOX memang kita jadi sihat.  bila sihat, kita cantik ceria

KAMI SUDAH CLEAN9.  ANDA BILA LAGI YE.  JOM LA!



NAK HADIAH ISTIMEWA? SILA KLIK DI SINI


Share:

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Badge

kakchahjelita. Dikuasakan oleh Blogger.

Google+ Followers

Translate

Arkib Blog

Pengikut