ALOE VERA FOREVER LIVING PRODUCT.PELANGSINGAN,MAKANAN,KESIHATAN,KECANTIKAN.TIPS,PERNIAGAAN,SELANGOR,PERAK,MELAKA,SEREMBAN,pengedar,jana,bisness,kerja,kosong,part,time,hangat,berjaya,dunia,160negara,KHASIAT,KEBAIKAN,LIDAHBUAYA,ONLINE,DETOX,JOM,PARTTIME,FULL,HANGAT,JANA,GLOBAL,WORLDWIDE,FREE,SPA,detox,shaklee

FOREVER GLOBAL BIZZ

USAHAWAN ALOEVERA FOREVER LIVING PRODUK, DAFTAR DAN BELI ONLINE, PENGEDAR MALAYSIA SABAH DAN SARAWAK wasap.my/0192830717 atau wasap.my/0126448260

23 November 2016

Testimoni sendiri UBAT GIGI

Ubat gigi Forever memang power.  Power  sb ia.bkn.saja ubt gg tp mcm2 manfaat utk pengguna. diperbuat sepenuhnya drp aloevera... propolis... dan klorofil. halal dunia. produk organik. diluluskan kkm. guna pengawet tak bahaya.
Ubat gigi terbaikyang pernah kakchah temui
 Senarai Testimoni dan kegunaan ubat gigi ini
1. saya dah sakit gigi berlubang. nak kena cabut dah. tp.doktor xnak cabut sb bengkak. mkn ubt tahan sakit pon dok sakit juga. dua malam saya susah nak tdo. last2 saya beli juga ubat gigi nih. leoas gosok gg mlm.tu saya letak ubat gigi dlm lubang gg tu. rasa kebas bdenyut pastu saya dpt tdo mlm tu. esok pg sakit dah xrasa. saya gosok.gg letak lagi ubt gg dlm lubang gg. mlm tu saya letak lagi. tau tau gg saya dah xpayah cabut. still blubang tp still boleh makan kacang keropok dll. x sakit dah.
2. dulu saya ada macam macam masalah ggi. gg sensitif.'sgt la ngilu bila makan bnda masam, bnda sejuk dan juga slalu rasa ngilu tanpa sebab. lepas guna ubt gg ni bbrpa lama gg saya dah tkde ngilu. skg saya boleh kunyah ais ketul macam makan kacang. 
3. saya ni ada masalah gusi bengkak dan.berdarah. bila gosok  je gg mesti byk darah. kdg2 dah sejam gosok gg pon gusi saya masih bdarah. sejak guna ubt gg ni... gusi saya xbgkak dan xbdarah lg. 
3. saya rimas tgok gg saya ada karang gg. p cuci kat doktor gg bayar rm100++ pon x habis karang gg tu. dah mmg zaman skolah lg karang gg tu dok ada. bila saya guna ubt gg ni... tak sampai habis satu tiub, karang gg saya dah xde.
4. karat gg akibat merokok pon boleh hilang. suami.saya perokok kuat. ggnya da berkarat kat dpn. sakit mata kalau tgok dia senyum. dlm masa 2 mgu guna ubt gg ni... karat gg hilang. skg dia sengeh pun dah xsakit mata nak tgok. 5. ptama kali guna ubt gg, saya rasa sgt bersih. dlu saya dan.suami.msti.beli listerin utk.buat kumur2. skg ubt gg tu je dah boleh buat ubt kumur. guna sikit je pon. kalau kita puasa... sblm subuh tu gosok dan kumur... bau mulut akan kurang. mulut pon rasa segar kurangkan rasa dahaga. 
6. ubt gg ni bgus utk kanak-kanak sb ia xde florida. bahannya semuanya drp aloevera propolis dan klorofil. kalau tertelan pon xde masalah. tidak bahaya pada otak kita (sebenarnya ubt gg biasa kita amat bahaya sb ada kandungan florida dan bahan awet yg tgi)
7. boleh putihkan.gg secara smljadi. lumur ubt gg pd gg sblm.tdur. esok.trus gosok gg. 
8. boleh buat sabun ruam badan atau exema sb ia ada kandungan propolis utk.anti.bakteria dan klorofil bg efek segar menyejukkan. 
9. boleh buat cuci yg bwh kita bg org yg keputihan teruk. anda akan rasa segar berangin je. tak perlu buat tiap hri. buat ketika rasa gatal2 je. sb kita ada pmbersih lain yg lg sesuai iaitu mandian liquid soap dan aloe bath gelee.
10. jika sakit tekak. batuk dan perit tekak. boleh telan ubt gg ni sblm tdur
11. jika ada ulser... sapu je pada tempat ulser tu.
12. jika gusi bengkak... bdarah atau sakit... lumurkan je, esok bengkak akan surut, darah akan berhenti, gusi akan lebih sihat. 
13. jika sakit perut... boleh telan je ubt gg secolet. ia akan meredakan sakit sb propolis dlm ubat gg tu bertindak membasmi kuman yg meradang dlm.perot. 
14. boleh kecutkan jerawat.
15. Luka kecil atau lecur ringan boleh je sapu ubat gigi ni
16. Boleh guna untuk bisul
17. Boleh redakan gatal pedih Kudis

tengok tu banyak sungguh kegunaan ubat gigi ajaib ni.  Jika anda mahukan ubat gigi yang power begini, bolehlah hubungi kakchah.  



Share:

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Badge

kakchahjelita. Dikuasakan oleh Blogger.

Google+ Followers

Translate

Arkib Blog

Pengikut