ALOE VERA FOREVER LIVING PRODUCT.PELANGSINGAN,MAKANAN,KESIHATAN,KECANTIKAN.TIPS,PERNIAGAAN,SELANGOR,PERAK,MELAKA,SEREMBAN,pengedar,jana,bisness,kerja,kosong,part,time,hangat,berjaya,dunia,160negara,KHASIAT,KEBAIKAN,LIDAHBUAYA,ONLINE,DETOX,JOM,PARTTIME,FULL,HANGAT,JANA,GLOBAL,WORLDWIDE,FREE,SPA,detox,shaklee

FOREVER GLOBAL BIZZ

USAHAWAN ALOEVERA FOREVER LIVING PRODUK, DAFTAR DAN BELI ONLINE, PENGEDAR MALAYSIA SABAH DAN SARAWAK wasap.my/0192830717 atau wasap.my/0126448260

22 Mei 2012

PULIHKAN RABUN 2

kesiankan kalau kena pakai cermin tebal rupa ini

Pada pos yang lepas, saya telah ceritakan saya telah habiskan beratus-ratus ringgit (hampir cecah ribu ringgit la juga)... 
Saya ni tak suka berkaca mata.  Sudah empat kali saya buat kaca mata.  Namun, saya tidak selesa memakainya.  Saya jadi pening kepala apabila mengenakan cermin mata.  

Akhirnya saya bosan memakai cermin mata.  cermin mata yang saya buat tidak sampai enam bulan lepas, bersepah merata-rata. Ya, bersepah lagi.  Sia-sia saja buat kaca mata tu.

sebenarya
BIOEVER boleh pulihkan mata yang rabun.  Tak percaya?
Hm... sayapun tak percaya.  Sudah berbelas-belas tahun mata saya rabun dan silau.  

Inilah pengalaman saya.  Saya yang mengalami rabun jauh.  dan sejak dua tahun lalu sudah mendapat rabun dekat.  Apabila saya tahu ramai juga mereka yang rabun menyapu bioever dekat mata.  Hasilnya, rabun berkurangan.  Saya pun cuba.  Alehhh, bukannya susah.  sapu je kat mata.  sapulah sebelum tidur.  

HASILNYA....
mata yang jernih cantik adalah kerana matanya sihat.  Mata adalah anugerah yang tidak ternilai.  Hargailah  ia.
Saya sendiri sudah perasan penglihatan mata saya semakin terang. Mata saya yang tidak tahan dengan silau sudah semakin bagus.  Kalau dahulu, saya tidak begitu berani memandu malam.  Sekarang, saya sudah selesa memandu di sebelah malam.  Sudah banyak kali saya memandu sejauh 40 ke 100km pada waktu malam.  Fokus pun meningkat apabila saya menyapu BE di titik fokus di belakang kepala.  
Jom, pi cuba!

Share:

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Badge

kakchahjelita. Dikuasakan oleh Blogger.

Google+ Followers

Translate

Arkib Blog

Pengikut