ALOE VERA FOREVER LIVING PRODUCT.PELANGSINGAN,MAKANAN,KESIHATAN,KECANTIKAN.TIPS,PERNIAGAAN,SELANGOR,PERAK,MELAKA,SEREMBAN,pengedar,jana,bisness,kerja,kosong,part,time,hangat,berjaya,dunia,160negara,KHASIAT,KEBAIKAN,LIDAHBUAYA,ONLINE,DETOX,JOM,PARTTIME,FULL,HANGAT,JANA,GLOBAL,WORLDWIDE,FREE,SPA,detox,shaklee

FOREVER GLOBAL BIZZ

USAHAWAN ALOEVERA FOREVER LIVING PRODUK, DAFTAR DAN BELI ONLINE, PENGEDAR MALAYSIA SABAH DAN SARAWAK wasap.my/0192830717 atau wasap.my/0126448260

5 Disember 2012

RESEPI sendiri hasil segar dari ladang

Masalah 1
Pulang dari Cameron Highland saya membeli beberapa kotak strawberi.  dalam perjalanan, strawberi saya  mula melecur.  aduhai... belum sampai rumah lagi!  saya berfikir, apa yang boleh saya buat dengan strawberi ni?
Masalah 2
Anak-anak saya tidak suka makan sayur.  Saya mahu mengajar mereka makan sayur, saya mulakan dengan lobak merah.  oh ya, saya beli juga ubi madu. saya mahu campurkan agar mereka suka.

Tindakan saya
Saya rebus strawberi setelah mencucinya.  airnya boleh dibuat sos strawberi atau dijadikan jus.  Saya kukus pula s 2 biji lobak merah dengan sebiji ubi madu.

strawberi bersira di dalam balang.  



pencuci mulut ini berkhasiat dan ada nilai untuk kesihatan.

Hasilnya... 

lobak merah dan ubi madu disiram sos strawberi.  tambah susu sejat untuk krim.  tabur coklat rice atau coklat cincang.  letak mashmallow dan strawberi bersira.  
makan setelah dikeluarkan dari peti sejuk.

cubalah resepi ini! 

Share:

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Badge

kakchahjelita. Dikuasakan oleh Blogger.

Google+ Followers

Translate

Arkib Blog

Pengikut