cuci usus penting ke? produk detox

Pening.
pabila ada orang bertanya macam mana nak cuci usus?  Kena guna berus ke?  Nak sabun apa?

Buat apa nak cuci? Aku tak cuci tak ada apa pun
Sama je.  Lawa je.  Mekap pakai bedak gincu dah pun lawa juga.

Hmmm
ok la
kakchah bg uolsss hayati gambar ni...



SANGGUP KE?

memangla kita takkan nampak apa yg berlaku dalam badan kita.  Sebab tu kita fikir tak perlulah cuci usus.  Tetapi, apa yang pasti, semua yang kita makan dan minum berkumpul di dalam usus sebelum ia dicernakan dan nutrisinya dihantar ke seluruh badan.  
Pernah tak tengok usus lembu yang dah disembelih.  Apakah warnanya, bagaimanakah rupanya? Lembu hanya makan rumput.  tetapi manusia makan macam macam.  Masak sedap-sedap dan berminyak berlemak, perasa perisa dan semuanya ada.  MAKAN memang sedap.
PERNAH TAK ANDA CUCI USUS ANDA? yang dah makan macam macam tu?
Kalau anda tak kisahpun usus anda tak dicuci, bayangkan anda tak kisah kalau setahun tak mandi,  

Kakchah nak ajak semua orang cuci usus.  
Bukan dengan sabun.
bukan dengan penyental.
tak perlu pun pergi hospital untuk telan ubat bagai
Doktor pun tak nak layan orang yang masih lagi sihat.  Doktor hanya mahu merawat orang yang sakit.  Anda kalau tak sakit, jngan mengada-ngada sibukkan kerja doktor.

Hanya telan aloevera

SAYA TAK SAKIT, SAYA TAK PERLUKAN UBAT.

Tahniah, syabas sebab anda masih sihat.  Ya, betul, anda tak perlukan ubat.  Hanya orang sakit kena jumpa doktor dan perlukan ubat.

ALOEVERA ni BUKAN UBAT.  Ia makanan tambahan.  Memang orang sihatlah yang  perlu menjaga kesihatan.  Sebab kesihatan itu anugerah yang amat berharga, kita mesti dan wajib menjaganya.  WAJIB.  bukannya sunat.  Wajib sebab kesihatan bukanlah hak mutlak anda.  Ia adalah ANUGERAH DAN AMANAH TUHAN.  Kita wajib menjaganya agar sentiasa sihat. Sebab pabila sakit, kita pasti akan menyusahkan ramai orang.

Kalau anda ada kemampuan, jagalah betul-betul.  Kita jaga jaga untuk mengurangkan risiko mendapat penyakit. semua tu kuasa TUHAN.  Kita jaga saja amanah yang diberikan.  
Kerana, jika kita sengaja membiarkan diri kita sakit, kita seolah-olah tidak mensyukuri nikmat Allah. 

Disebabkan menjaga kesihatan itu amat perlu... kakchah ada cara untuk berjimat.  

Hubungi kakchah wasap.my/60126448260 

kami sedia membantu.  

syok tau bisnes ni.  kalau nak join kami, bimbingan santai akan kami berikan.  tanpa modal pun boleh mulakan bisnes.  Cemana?  PM kami ye?
Share:

Tiada ulasan:

Facebook Badge

Popular Posts

Contact Us

Nama

E-mel *

Mesej *

Translate

kakchahjelita. Dikuasakan oleh Blogger.