ALOE VERA FOREVER LIVING PRODUCT.PELANGSINGAN,MAKANAN,KESIHATAN,KECANTIKAN.TIPS,PERNIAGAAN,SELANGOR,PERAK,MELAKA,SEREMBAN,pengedar,jana,bisness,kerja,kosong,part,time,hangat,berjaya,dunia,160negara,KHASIAT,KEBAIKAN,LIDAHBUAYA,ONLINE,DETOX,JOM,PARTTIME,FULL,HANGAT,JANA,GLOBAL,WORLDWIDE,FREE,SPA,detox,shaklee

FOREVER GLOBAL BIZZ

USAHAWAN ALOEVERA FOREVER LIVING PRODUK, DAFTAR DAN BELI ONLINE, PENGEDAR MALAYSIA SABAH DAN SARAWAK wasap.my/0192830717 atau wasap.my/0126448260

29 Oktober 2013

DNARS versi SILA KENALKAN DIRI

Hai, bertemu lagi.  Selamat datang ke blog kakchah.  selamat membaca dan selamat membeli dan belah heheheeeheheh
heheheheeh
hehehee
hehee
hehe
heh!
kaunter pertanyaan dnars

Sebenarnya memang kakchah sengaja ucap begitu.  Malahan kakchah nak bagitau...



di sini memang kaunter pertanyaan produk dnars.  Sebab kakcah berkata begitu.... ramai sangat pengguna dnars akan ambil kesempatan untuk bertanya itu ini tentang dnars.  ok kakchah tak la begitu marah jika yang bertanya tu ikhlas.  ini minta nama fb pun tak nak bagi.  kalau bagi, bagi yg ntah hapa2.  kakchah tak kisah anda nak beli dnars dengan siapapun ok. rezki masing-masing ok.  Allah dah bagi setiap orang ada rezkinya tersendiri. kakchah berprinsip, jika kita tidak kisah bantu orang, Allah akan bantu kita pula.  Macam orang masuk ke kedai jam nak tanya pasal kedai makan... apa salahnya kita bagitau.  tetapi jika kita bersikap ramah dan mesra, orang akan ingat dengan kita.  jika hari ini orang hanya bertanya kita, minggu depan mungkin orang datang nak tengok apa yang kita jual.  lepas tu minggu sekali lagi bawa duit untuk beli barang kita.  Jadi, apalah salahna jika yang datang bertanya inginkan bantuan kakchah beri peluang kakchah promote barang jualan kakchah kepadanya.  tak semestinya kena beli.  namun, kalau dah bagi fb pun dah bagi yang merapu, keikhlasan anda, memang nampak bombastik... terus terang kakchah katakan 'anda hanya mementingkan diri sendiri!'
Semenjak dnars dah ada iklan kat TV, ramai yang jadi ejen jual dnars.  tetapi mereka tidak mahir tentang cara menggunakan dnars.  pembe disarankan mencari sendiri di blog dan bertanya orang lain.  sebab itulah ramai sangat bertanya kakchah.  ok silakan bertanya.
ramai orang nak cantiik.  Tetapi percayalah, anda cantik di luar.  sedangkan tubuh anda belum tentu sihat.

anda cantik jika benar-benar cantik dalam tiga hal
pertama, nak cantik pakai produk jagaan wajah dan tubuh yang sesuai.  Saya pilih Dnars sebab ia produk paling mudah diguna.  Seminggu sekali saya buatlah facial galvanic untuk awet muda sentiasa.  Kemudian, saya jaga tubuh dengan mandian sabun garam buluh (RM35 sahaja).  best sabun nih.  cerahkan ketiak dan kulit juga.
Dah cantik kulit dan wajah, cantikkanlah jasmani.  Eh, jasmani mestilah sihat.  faktor kedua ini adalah untuk menyihatkan tubuh.  Tubuh badan mesti sihat cergas.  Nak cergas, makanlah makanan tambahan.  saya memilih produk foreverliving.  memang berbaloi produk-produk ini apatah lagi aloevera dia.  Jika kita sihat, pasti kita akan kelihatan berseri-seri.
Ketiga, sihatlah dari segi dalaman diri.  jiwa yang tenang.  fikiran yang bersih dan hati yang baik... akan menjadikan kita lengkap CANTIK.
ok
OK
banyak sudah yang kakchah mengarut.  Jadi, jika sesiapa yang membaca coretan ini... jika nak bertanya... silakan bertanya.  kakchah akan sedaya upaya menjawapnya.  Tetapi kakchah nak tetapkan syarat.  pertama, bgtau nama dan dari mana.  Kedua, berikan pengenalan diri. seperti nyatakan nama fb... no ic (hehehe gurau je ok). Ketiga, sila like fb kakchah dulu (tak paksa ye),  https://www.facebook.com/NUSKINKAKCHAHJELITA?ref=hl
ramai yang telefon kakchah selapas baca facebook kakchah
kakchah akan segara melayan anda.


opsss yang keempat... sila guna wasap.  kalau takdak wasap... kol ajelah.  Usah sms.  kakchah mungkin tak jawap sms.
Semoga anda pembaca semua menjadi wanita hebat, semoga cantik berseri.  yang lelaki juga kakchah ucapkan semoga sihat dan macho sentiasa   (pembaca blog kakchah ramai perempuan)
Share:

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Badge

kakchahjelita. Dikuasakan oleh Blogger.

Google+ Followers

Translate

Arkib Blog

Pengikut