ALOE VERA FOREVER LIVING PRODUCT.PELANGSINGAN,MAKANAN,KESIHATAN,KECANTIKAN.TIPS,PERNIAGAAN,SELANGOR,PERAK,MELAKA,SEREMBAN,pengedar,jana,bisness,kerja,kosong,part,time,hangat,berjaya,dunia,160negara,KHASIAT,KEBAIKAN,LIDAHBUAYA,ONLINE,DETOX,JOM,PARTTIME,FULL,HANGAT,JANA,GLOBAL,WORLDWIDE,FREE,SPA,detox,shaklee

FOREVER GLOBAL BIZZ

USAHAWAN ALOEVERA FOREVER LIVING PRODUK, DAFTAR DAN BELI ONLINE, PENGEDAR MALAYSIA SABAH DAN SARAWAK wasap.my/0192830717 atau wasap.my/0126448260

28 September 2015

DEMO MAGGI CELUP-CELUP DAH BERSIH

Ramai yang bertanya apakah produk yang mereka pernah lihat dalam FB.  Iaitu celup-celup maggi kemudian bersih.

Ceritanya begini,
Demo tu untuk menunjukkan contoh usus kita tu umpama maggi yang kita celup-celup dengan iodin.  Usus cepat menyerap bahan-bahan makanan dan seumpamanya yang kita makan dan akan menyerap zat, vitaman dan galian untuk tubuh. Iodin yang digunakan berwarna hitam adalah umpama bahan kimia atau toksin yang tercemar pada makanan dan sayuran yang masuk dalam badan melekat kat usus, memang begitulah hitamnya. Maggi tersebut tidak akan dapat di bersihkan dengan hanya mencuci menggunakan air biasa sahaja atau air kosong .

Kenapa lidah buaya/Aloevera

Apabila dicelup dalam satu jenis cecair yang dinamakan aloevera/lidah buaya, maggi tu jadi bersih.  Apabila dicelup lagi dalam iodin, maggi dah tadi dah tak lekat hitam.Sifat semulajadi lidah buaya adalah sebagai pembersih segala kotoran dari bahan-baha toksin untuk tubuh badan kita di dalam usus.

Mari kita lihat bahan-bahan atau kandungan lidah buaya


Bahan aktif yang terdapat di dalam lidah buaya dapat membersihkan usus dari toksin yang terdapat dalam usus kita , jadi bila dah sabun dengan lidah buaya kena la bila kann...so kita minum banyak air sekurang-kurangnya 2 liter sehari.

Dah sabun kena la bilas...usus kita seakan sehelai tuala mandi yang berbulu-bulu maka makanan dan toksin akan melekat pada usus dan tugas usus menghancurkan makanan tadi dan menyerap nutrien, zat, vitamin dan galian yang diperlukan, tapi bila tak kotor camna nak serap zat-zat tersebut. Sebab tu kena cuci kann....tuala mandi kita cuci...badan kita cuci ....kereta pun kita cuci suapaya besih dan selesa,,,tul tak ??

Usus dah cuci? kenan lah cuci dengan lidah buaya sebab "SAPONINS" bertindak sebagai sabun dalam usus untuk membersihkan usus dan menyerap semua toksin. 

Punca segala penyakit adalah daripada perut dan bahan makanan yang kita makan. Kita makan hari-hari dan secara normalnya makanan tersebut akan di buang pada keesokan harinya bila usus memerah makanan dan badan akan menyerap. Agak-agak la apa yang badan kita serap jika usus tidak bersih?

lihat video di sini


Bila usus dah bersih barula zat,vitamin dan mineral boleh di serap oleh badan kita, jadi kita makan apa pun manfaat dari makanan itu kita dapat sepenuhnya makan la tokgat ali ke, kacip fatimah ke, cendawan ke atau apa saja badan akan dapat menyerap..usus dah bersih.

Nak tengok demo live dari kakchah boleh set appoiment watsap kakchah 0126448260 / 010 4278224 kakchah akan tunjukan dan terangkan macamana nak minum aloevera tu dengan betul dan teratur jika terdapat masalah kesihatan ketika ini.

Nak kurus ke? boleh aloe vera gel boleh membantu untuk kita menurunkan berat badan yang berlebihan dan sangat membantu kepada orang yang ada masalah kencing manis terbukti dapat membantu.

Jika doktor pakar kencing manis pun bersetuju dan menggunakan lidah buaya sebagai rawatan alternatif ..... bagus kann

Jangan tunggu sebab sakit tak tunggu kita .... atau sapa saja mencegah lebih baik dari mengubat mulakan sekarang. Kencing manis adalah antara penyakit no 1 di Malaysia dengan aloevera kita dapat membantu ramai orang yang memerlukanya, dengan kos belian yang sangat menjimatkan kerana ada 15 - 30% diskaun semua orang dapat merasakan kelebihan dan manfaat dari lidah buaya ni...





#watsap kakchah 0126448260 / 010 4278224
PUCHONG,KINRARA,SERDANG,KAJANG,PETALING JAYA,SUBANG,SUBANG JAYA,PUTRAJAYA,CYBERJAYA,BANGI,SEPANG,SG RAMAL,GOMBAK,SG BULOH,DAMANSARA,KELANA JAYA,

JOIN KAKCHAH SECARA ONLINE KLIK LINK http://kakchah.flp.com/join.jsf

klik untuk pengedar lain-lain tempat/negeri http://kakchahjelita.blogspot.my/p/perniagaan.html

Ok nanti kita cite lagi ada sambungan ....bahagian 2

Share:

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Badge

kakchahjelita. Dikuasakan oleh Blogger.

Google+ Followers

Translate

Arkib Blog

Pengikut